Dışarıda, haki üniformalarına kızıl-kara kurdeleler takmış askerler, ahaliyle kol kola halay çekiyordu.
Huzurla kapattım gözlerimi, derin bir nefes çektim.
"Bir ihtimal olduğunda, devrim ne kadar da güzel," diye düşündüm.
Uzaklarda bir yerde art arda silahlar patladı.
İstasyonun kapısından esmer mi esmer bir çocuk bağırarak fırladı dışarı:
"Ma ne durisız! Toppal Effe Gabar'dan inmiş Amed'e giriy laa…
Bilir misiniz,Doğumuzun Gabar Dağı, Kandil ve Bayram gecelerinde Toros Dağlarına yaklaşır, el sıkışırlar ve tam göremeseler de, kutsi sükûtla Kudüs’ü selamlarlar; bir daha soruyorum, bilir miydiniz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Aura, canım", dedi Çakır. "Aura...Bir de yüksek ihtimalle BDE".
"O ne ya?"
"Big Dick Energy işte kızım of ya", dedi Çakır. "Gabar Dağı'ndan mı indin az önce?"
Ben seni sevmeye, seninle yaşamaya doyamayacağım hiçbir zaman. Ama şunu bil ki seninle yoldaşlık, seninle birlikte yaşam, seninle aynı aşkın içinde yanmak benim için onurdur Bedo. Gabar'ın asi çocuğu Bedo!
kê bibêjim, kê ji bîr bikim:
her nav çiyayeke asê
her nav destaneke dêrîn
her nav dîrokeke wextbir...
min navek li kurê xwe kir:
Rizo
Kalo
Berzencî...
min navek li kurê xwe kir:
Qadî
Simko
Barzanî...
min navek li kurê xwe kir:
Mazlum
Gabar
Munzir...
min navek li kurê xwe kir:
yek mir, sedî tol hilanî!