Aylar sonra bir aşk romanı okuyayım diye başladığım yola, kırkıncı sayfada veda ediyorum.
Anlatımı çok yorucu. Tamam betimleme yapılır, duygular anlatılır ki karakterin hislerini okumayı çok severim ama bu kitapta yok olmuyor. Kırk sayfada toplasan beş sayfalık olay yok, hepsi betimleme. Okuyacak arkadaşlara Allah sabır versin...
Daha sonra okumayı dener miyim sanmıyorum. Önceden sıkılsam bile bitirmeye çalışırdım ama bir yerden sonra insanın kendi kendini sıkıntıya sokmasına değmiyor.