Şimdi de kendi kendime şu lüzumsuz suali soruyorum: Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yucelten istirap mı daha iyidir? Evet, hangisi daha iyi?
Bırakın biraz çalsın telefonunuz, hatta arada sırada açmazlık edin, bulunamayın... ta ki sizi merak etsin,özlesin ve düşünmeye fırsat kalsın...Gençler, hiç şüpheniz olmasın, ayrılık ve hasret ortadan kalkınca düşünce de alıp başını gidecek; aşk dediğiniz şey ucuzlayacaktir. Ağır ve ağırlıklı olun!..
Korkuyoruz. Düşünmekten ve sevmekten korkuyoruz. İnsan olmaktan korkuyoruz. İnsana benzetirsek, onlara acımaktan korkuyoruz. İşin içine bir kere acıma girerse, ondan bir daha kurtulamamaktan korkuyoruz.
"Dünyada sizden, yani bütün erkeklerden niçin bu kadar çok nefret ediyorum biliyor musunuz? Sırf böyle en tabii haklarıymış gibi insandan birçok şeyler istedikleri için...