"Ne kadar uzaktan gelinirse gelinsin, yine de insan kendinden geliyordur. Bir insanın artık var olmadığını söyleyebilmesi için bazen bir günce gerekli olur."
Her zaman yaptığı bir şeydi bu. Seni seviyorum seni seviyorum diye yazdı günceye.
Ve her gece, gece gece üstüne, yıl yıl üstüne, günce günce günce, şunu yazdı: Seni seviyorum seni seviyorum.
İlle de acayiplik bulmaya çalışmamalıyım. Günce tutmanın tehlikeli yanı budur sanırım. İnsan, her şeyi büyütmeye, tetikte durmaya, doğruları durmadan zorlamaya kalkar.
-Jean Paul Sartre'