Görev bir yerde biter, kendi hayatlarımızı ve sorumluluklarımızı düşündüğümüz yerde biter. Bi yerde bitmek zorunda...
Bitmeli...
Ya da belki herkesin dışında doktorlar için bitmemeli mi?
Evet, görev bir yerde sona ermek zorunda. Artık bir şey yapılamayacak noktada bitmeli...
İnançlarımız değişkendir ve anılarımız korkunç derece güvenilmezdir.
Bir alay geleneksel bilgelik size "kendine güven", "yüreğinin sesini dinle" ve bunun gibi kulağa hoş gelen klişeleri tavsiye eder.
Ama belki de kendimize daha az güvenmemiz gerekir. Yüreklerimiz ve zihinlerimiz bu kadar güvenilmezse, belki niyetlerimizi ve motivasyonlarımızı daha fazla sorgulamalıyız.