"Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun.Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun? "
Görev bir yerde biter, kendi hayatlarımızı ve sorumluluklarımızı düşündüğümüz yerde biter. Bi yerde bitmek zorunda...
Bitmeli...
Ya da belki herkesin dışında doktorlar için bitmemeli mi?
Evet, görev bir yerde sona ermek zorunda. Artık bir şey yapılamayacak noktada bitmeli...