Bıkkınlık, makinemsi bir yaşamın edimlerinin sonundadır, ama aynı zamanda bilincin devinimini başlatır. Onu uyandırır, gerisine yol açar. Gerisi, bilinçsiz olarak yeniden zincire dönüş ya da kesin uyanıştır. Uyanışın ardından da sonuç gelir zamanla; intihar ya da iyileşme. Tek başına ele alınınca, bıkkınlıkta tiksindirici bir şey vardır. Burada, iyi bir şey olduğu sonucunu çıkarmam gerekiyor. Çünkü her şey bilinçle başlar, her şey ancak onunla bir değer taşıyabilir.
her şey yolunda, su içiyorum,
yürümek damarlarımı çatlatıyor ama yaşamaya devam ediyorum sanılanın aksine acı öldürmüyor insanı, özür dilerim daha fazlasına gücüm yetseydi daha fazla severdim cinayet mahallini içimde saklıyorum, göğsüm mahşer yeri sevmek hep böyle kirli bir iş midir Azize? nar lekesi nasıl çıkar, annem elbet bilir ama gönül yarası nasıl çıkar, onu kim bilir?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖