"İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün."
Keşke yüz kere onun boynuna sarılacak duruma gelmeseydim. Yüce tanrım biliyor ya, etrafını birçok güzel şeyin sardığını gören, ama onlara dokunma izni olmayan biri gibiyim; dokunmak insanların elbette en doğal iç güdüsü. Çocuklar gözlerine ilişen her şeye dokunmazlar mı? - Ya ben?