Geçerek birer birer sürgün kanyonlarını Derbeder koşup geldim ışıldayan tahtına Yarım koyup bir bardak kurşun rengi çayımı Yıkarak yalnızlığa kurduğum sarayımı Yetim çığlıklarımı duyurmak üzre sana Koşup geldim, iliştir beni memnu bahtına...
Çünkü keder ve terk edilmişliğin kendi malı olmadığını anlarsa yalnızlığının hükmü kalmaz.
Sayfa 92
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gördüm yaşarken vadesiz ölümümü. Ördüm de ilmek ilmek Sırtıma giyemedim ömrümü.
Sayfa 217
Şiir
Ne zaman biriyle sorun yaşasam
Beş kerenin dördünde sorun onlarda değil, bendedir ve çözmenin anahtarı da önce kendimi düzeltmektir.
Bir şey vardır, öyle yaralar, yakar ve acı verir ki, belki ölüm bile bu ıstırabı dindiremez: Bir ya da iki kişinin, insanın onsuz insan olarak kalamayacağı benlik duygusunu zedelemesi.
Sayfa 102·Kitabı okudu