bi şev û roj zimanê wê nakeve kalan û:
Pepû!.. pepû!..
Kê kuşt, min kuşt
Ji bo kereng kuşt
Kê kola min kola
Keko, keko Pepû!.. pepû!..
Ji wê rojê heta îro, pepûk her şîna birayê xwe dike.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Wey lanet li şer û bavê şerî were. Qey nema diqede? Tenê feqîr û rebenê wekî min tê de diçin. Em rezîl û riswa bûn keko. Em rezîl bûn û xelkê em jibîr kirin...
+Serseri, elit keko seni.
- Bazen çok kırıcı bir kadın olabiliyorsun.
+ Ne kadar kırıcı olabileceğimi bilseydin beni zorlamazdın. Canımı sıktığın zamanlar olursa, o kalp kıran kadını göstermekten çekinmem, Doktor.
- Şu tehditlerin öyle çok azdırıyor ki..
Sayfa 591 - Dokuz Yayınları 1. Basım Aralık 2025 - Lavin-Kartal·Kitabı okudu