Hele son ev sahibimiz Kamil Bey, tanıdığım en sevimsiz insanlardan biriydi. Bunca yıl sonra bile onu anımsadıkça tüylerim diken diken oluyor. Para hırsı aklını başından almış. Sinekten yağ çıkara çıkara Karun gibi zenginleşmiş. Parasında gözüm yoktu tabii. Tek bildiğinin kazanmak olması kızdırırdı beni, harcamayı becerse yüreğim yanmaz!.. Yaz kış aynı pantolonu giyen, karısına evden dışarı adım attırmayan, kendi taksilerinden birine bile binmeye kıyamayıp her yere belediye otobüsüyle giden, apartman yöneticisi merdiven otomatiğinin tamiri için üç kuruş istediğinde tarifsiz kederlere gömülen bir acayip yaratık işte. Hani şu "Canını al, paramı alma" diyenlerden!.. Sadece bir kez yurt dışına çıkmış, o da hac için. Gerçi kendim henüz hiç yurt dışına çıkamadın ama Kamil Bey kadar param olsa, dünyayı üç defa dolaşırdım.
Sayfa 29 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları (Akhilleus'un Topuğu)·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Hayır , ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim ; 'genel mutluluk' falan bekleyemem ... Ben kendim için yaşamak istiyorum , yoksa hiç yaşamayayım , daha iyi ... "