Ç.

Ç.
@kitabist
Monolog alanımdır.
Aşk tuzaklarla doludur.Kendini göstermek istediğinde,bize yalnızca ışığıyla belirir,ve bu ışığın içindeki gölgeleri gözümüzden saklar.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elimde olsa dünyayı küçümserdim; İyisine de kötüsüne de yuf çekerdim; Daha doğrusu bu aşağılık yere Ne gelirdim,ne yaşardım,ne ölürdüm.
Edebiyat
Seni Arıyorum... Kendimi yitirdiğim,belki de kendimi yitirmeye dahi can attığım bu meçhul zamanda tek uğraşım seni aramak oldu. Öyle fiziksel bir arayış değil bu. Sanma kapı kapı dolaşıp her gözde her sözde seni aradığımı... Sende bulduklarımı ama tadına doyamadıklarımı arıyorum. Bakışın,öpüşün sana kalsın,ben sende ki o el değmemiş masumiyeti arıyorum. Seni arıyorum ey güneşten daha çok içimi ısıtan sevgi... Kaybettim seni... Farklı farklı bedenlerde izini sürdüm defalarca,her dudak dokunuşunda aradım seni. Bazen bir gözyaşı olup aktın,bazen en hafif meşrep kahkahanın son tınısında terk ettin beni. Sahi neden gittin sen benden? Yalnızlığım mı korkuttu seni,yoksa varlığım mı yüktü omuzlarına? Gel artık, Bütün tabularımdan arınmış çırılçıplak bekliyorum seni. Gel,koynunda uyut beni. Bir anne gibi,bir dost gibi,bir eş gibi...
Bir Kadının Yüreği Sırlarla Dolu Bir Okyanustur... Titanic Filminden...

Ç.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·109 syf.·
2015 81. kitabı
Thomas Mann
6.3/10 · 4.676 okunma