Nazım Hikmet, "Bilir misin ne kötüdür insanın bildiğini anlatamaması, kelimelerin hep yarım kalması. 'Ben' deyip susması, 'Sen' deyip ağlaması!" demiş ya, sanki Asya'yı düşünmüş de söylemiş.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dozunu bilirse aşık, maşuka verilen kıymettir. Kıskançlığın olduğu yerde sevginin kokusunu alabilirsin ama aslında vuslata varmadan sevdiğini kaybetme korkusudur.