#32033924 ile açıkladığım etkinliğin ilk hikayesi çoğunluğun Sarı Sıcak kitabında , benim ise Yolda kitabında okuduğum, Yaşar Kemal'in “Beyaz Pantolon” isimli hikayesi.(Beyaz Pantolon diye bir kitabı da var ) Başlangıç için en uygun hikaye olmayabilir, ama şu an için bulması en kolay hikayeler arasında sesli kitap sağolsun.
LİNKLER KALDIRILMIŞTIR
Bu da hikayenin sonundaki o beş liralık: galeri.uludagsozluk.com/r/atat%C3%BCrk-...
Daha önce okuyanlar da inceleme ve yorumlarını bırakabilirlerse sevinirim. Kolay Gelsin