Kitap Kurdu:)

Kitap Kurdu:)
@kitaptiryakisi
Coğrafya kitaplarında yoktur belki ama kimseye söyleyemediklerin de bir dağdır. Meselâ uyumak da, en derin denizidir dünyanın.
''...Ne kadar harika bir gün. Çay mı demlesem , kendimi mi assam karar veremiyorum...''
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi dünyandan çıkıp gelmeden önce, kendi dünyamda bir masalım vardı benim... Şimdilerdeyse, bir hikayenin orta yerinde yapayalnız kaldım.
Sayfa 79
Bir kitapta okumuş , bir filmde izlemiş gibiyim beraberliğimizi.Bir konserde dinlemiş gibiyim.Severek anımsanan bir kitap gibi bile değil..
Sonu ölümle biten hiçbir şey eğlenceli değildir.
Görünüşe bakma, içim öldü artık.