Onu birazcık daha az düşünebilmeyi , zamanla onu unutabilmeyi başardığıma inanabilmeyi ne de çok
isterdim!
Onu düşünmediğim dakika artık çok azdı, daha doğrusu hiç yoktu...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dilbera qeşeng
Terhin û ciwan
Lı seri zerzeng
Dı dest de piyan
Pêşkêşi mın kır
Meyê jı lêvan
Bı vexwarın da
Kırım natıwan
Pênûs kêşabû
Bırhên kevani
Çavên jin bexşin
Rengên çimani
Lêvên Roj-drûv
Hış û giyani
Hılkır, hılkêşa
Jı laş derani
Dilbera nazdar
Taki j' rıhana
Bıharên rengin
Mehên Gulana
Giyanê kûvi
Da ser sındana
Wê ew kedi kır
Xıst nav insana
Paht dı beroşa
Bêje û mana
düşünürken ayakları onu uzaktaki noktaya
adım adim, giderek daha çok yaklaştırıyordu. Bu arada
nokta, benek haline gelmişti. Sonra bir damlaya dönüştüğünün
bütün belirtileri ortaya çiktı. Ksa süre sonra o damla bir şekle dönüştü. Sonra, Bruno yaklaştıkça,
o şeyin ne bir nokta, ne bir benek, ne bir damla, ne bir şekil
olduğunu gördü: Bir insandı.
Aslında bir çocuktu
Eger xuyabûm wek neyarê wan
Lê di rastî de ez bûm yarê wan
Min ew ji dinê bi paş ve kêşan
Bûn hogirê derd û kul û êşan
Xweşî li dinê li wan bi der dan
Ew kirin xweşkêşê dax û derdan