📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
There were days when she was unhappy, she did not know why-when it did not seem worth while to be glad or sorry, to be alive or dead, when life appeared to her like a grotesque pandemonium and humanity like worms struggling blindly toward inevitable annihilation.
Ah zalim dünya vah zalim dünya..
Kitabı o kadar çok beğendim ki bi incelemesini yapayım dedim. Kitap bence insanların ne kadar iki yüzlü olduğunu, kötülerin degil de iyilerin suçu oldugu bir dünyayı anlatıyor. Bir adamın suçu yokken sırf duygu ve düşüncelerini açık bir şekil de belirttiği için kötü duruma düştüğü bir dünyayı anlatıyor. Masumların işkence gördüğü bir dünyayı anlatıyor. Insanların fikirlerinin bastırlıdığı bir dünyayı anlatıyor. Ve insanların bunlara göz göre göre hiçbir şey yapmadan şahit olduğunu gördüm.Bir kez daha bu dünyanın ne kadar kötü bir yer oldugunu anladım. Tanrım lütfen beni Marsa geri ışınla lütfen...
"Rivayet olunur ki, Anna Karenina 1877'de yayımlandığında aynı soru (ne anlatıyorsun?) Tolstoy'a da sorulmuş ve Tolstoy bu soruyu hiç duraksamadan; "Anna Karenina'da ne anlattığımı anlatabilmek için onu size ilk cümlesinden son cümlesine kadar okumam gerekir," diye yanıtlamıştır..."