İzlediğim 1300 küsür yabancı filmden en ennn sevdiklerimdir..Sevdiğiniz ve size 'enteresan' gelen filmleri benimle paylaşın. Bana da, izlemediysem, fikir olsun..
-The Sopranos
-Hannibal (dizi)
-The Wire
-The Leftovers
-Oldboy
-Baba serisi
Oblomov kitabını okuyarak bir Rus edebiyatı okuma ayı yapıyoruz! Kitap okuma grubuma katılmak isterseniz bana mesaj atabilirsiniz. 🤓
Uzun zamandır düşündüğüm bir konu olan sanal okuma grubumu 4 yıldır devam ettiriyorum. Şu an farklı meslek gruplarından pek çok okur arkadaşımız gruba üye olmuş durumda. Peki, bu
1- Yağmur Adam (Otizm)
2- Benim Adım Sam (Zeka geriliği olan bir baba ve kızı)
3- Sol ayağım (Fiziksel engeli olan bir adam)
4- Guguk Kuşu (Psikiyatri kliniğinde geçen olaylar)
5- Aklım Karıştı (Psikiyatri kliniğinde geçen olaylar)
6- Akıl Oyunları (Şizofreni)
7- Wilber Ölmek istiyor (İntihar ve Depresyon)
8- İçimdeki Deniz (Ötenazi isteyen bir
(Gamze's version)
Ben de yapmalıyım diye düşündüm çok eğlenceli çünkü:))
♡ ben Gamze genellikle kullanılan bir lakabım yok ki lakap kullanmayı pek seven biri değilimdir
♡ oğlak burcuyum ve INFP'yim (testi michaelcaloz'dan yapmıştım muhtemelen dogrudur ama INFP olduğuma şaşırmadım değil)
♡ Taylor Swift aşığıyım, bağımlılıkların en
Gece gece durduk yere böyle bir istek geldi
(eklemeler yaptım kısa oldu çünkü)
❀ben zeynep (𝑻𝒂𝒚𝒍𝒐𝒓’𝒔 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒊𝒐𝒏)
❀ taylora bağımlıyım ha bu arada favori albümüm reputation ben daha çok bağıra bağıra şarkı söyleyen tıplerdenim
❀ Spotify ilacım
❀ tdknin içinden geçmem bilmediğim anlamına gelmiyor
❀ Harry potter serisini ne kadar sevsemde hala
1- Yağmur Adam (Otizm)
2- Benim Adım Sam (Zeka geriliği olan bir baba ve kızı)
3- Sol ayağım (Fiziksel engeli olan bir adam)
4- Guguk Kuşu (Psikiyatri kliniğinde geçen olaylar)
5- Aklım Karıştı (Psikiyatri kliniğinde geçen olaylar)
6- Akıl Oyunları (Şizofreni)
7- Wilber Ölmek istiyor (İntihar ve Depresyon)
8- İçimdeki Deniz (Ötenazi isteyen bir
Bu yılı kendi çapımda film/dizi izleme yılı olarak ilan ettiğim için okuma listelerimin yanı sıra izlediklerimi de burada paylaşacağım.
Ocak:
Kelebeğin Rüyası
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Seven
Prestij
Oblomov kitabını okuyarak bir Rus edebiyatı okuma ayı yapıyoruz! Kitap okuma grubuma katılmak isterseniz bana mesaj atabilirsiniz. 🤓
Uzun zamandır düşündüğüm bir konu olan sanal okuma grubumu 4 yıldır devam ettiriyorum. Şu an farklı meslek gruplarından pek çok okur arkadaşımız gruba üye olmuş durumda. Peki, bu
Güldüğü zaman melekleri andıran Cheon Sarang ile gülümsemekten nefret eden, sahte gülümsemelere katlanamayan Gu Won’un hikâyesi.
Ikisi de çocukken karşılaşıp iyi anlaşırken aniden beklenmedik şekilde yolları ayrılıyor. Yıllar sonra Gu Won'un otelinde çalışmaya başlayan Sarang'la tekrardan karşılaşırlar. Ama birbirlerini tanıyamaz, ilerleyen bölümlerde neler olacağını okuyup göreceğiz artık.