iclal

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öldügümde çok sevdiğim şu kitabın sayfalarını artık çeviremez olacağım, bu yüzden de ölmeden önce hepsini okumuş olmaya dair nafile bir umut besliyorum. İki Şehrin Hikâyesi syf; 15
Alıntı
Feride'nin Kamran'a Veda Mektubu
Yolun açık olsun... Ben bunu ilk kez yürekten söyledim. Ve ben bunu ilk kez böyle yürekten söyleyince; "yolun açık olsun" Bir dua niteliği kazandı. Kalbim barıştı seninle böylece Herkes ettiğini bulur; ben de, sen de... Bu hep böyle. Ne çıkar ben bir kapıyı açsam... Açmasam ne çıkar?.. Çarpıp gitsem? Ardındaki odalar çoktan yitmiş, Kapılar yansa, ne çıkar... Benim şu hayatta yaptığım en iyi ikinci iş; -ki beni bilirsin kendimle ilgili çok hoş düşüncelerim yoktur benim şu hayatta yaptığım en akıllıca iş; Oltamın ucuna, uçurtma takıp gökyüzü avlamaktır. Benim şu hayatta yaptığım en iyi sonuncu iş; Kafamı duvarlara çarpıp çarpıp, nihayet anlamaktır. Diyeceğim o ki; Kan revan bir ahmaklıktır... Benim şu hayatta yaptığım en iyi üçüncü iş. Ne çıkar sarsan yaramı ? Sarmasan, öldürsen ne çıkar... Ben çoktan tükürmüşüm ciğerimi. Nefes olsan, ne çıkar... Benim şu hayatta yaptığım en berbat doksan sekizinci iş; Almak seni. Çoğaltmak. Kendime katmaktır... Benim şu hayatta yaptığım en berbat doksandokuzuncu iş; Tutup seni düşlerime yakıştırmaktır... Ne çıkar rüyalarıma girsen?.. Rüyalarımdan gitsen ne çıkar? Ben çoktan ağlamışım gözlerimi...
İnsan derdinin üstüne kapanıp oturursa deli olur.
Sayfa 184·Kitabı okudu
Edebiyat
Bana yaptıkları için kimse özür dilemedi, sadece tepki verme şeklim için beni suçladılar. ☾
Alıntı