zeynep

zeynep
@larozaenflorece
ben edebiyattan ibaretim.
Acımayı sevmezdim. Hele başkalarının bana acıdığını görmektense, yerin yedi kat dibinde, çıyanların ve dahi türlü tiksinç mahlukatın arasında çürümeyi yeğlerdim. Çocukluğumdan bu yana insanların bana acıması için pek çok dişe dokunur sebebim oldu. Aslında hayatımı zorlaştıran bu sebeplere sığınarak, küçük çıkarlar sağlayabilirdim. Öncelikler edinebilir, şefkatli kollara sığınabilir ya da yemeğin en güzel parçasının önüme konması ayrıcalığını kazanabilirdim. Ama yapmadım.Acımak,başkalarının çektiği azaba bakıp, onların yasını tutarmış gibi yaparak kendi mutluluğuna şükretmektir çünkü. Acımak, kıl payı yırttığın mutsuzluğun diyetini uğursuz, cüretkâr bir sadaka gibi dağıtmaktır Acıyan, kendini yüce duygulara malik, iyi yürekli bir insan olduğu yalanına inandırmaya çalışır. Halbuki bencil bir sahtekardan başkası değildir.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Roman
Reklam

zeynep

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2023 01:09
·
2023 53. kitabı
Şükrü Erbaş
7.8/10 · 12bin okunma
O gece beni al, kardeşlerinin acılarıyla çarp; sonra kendi yaralarını sar. Biraz sustur, biraz soğuk davran, biraz da teyzem ol. Konuşabilecek gücümüz varsa ağladıklarımız yalan. Sahiden bak. Beni al, biraz sarhoş et; biraz saçlarına tak, biraz da yağmurların peşinden koştur. Beni al, erken öldür, mutsuzluk uzun sürmez.
Sayfa 116·Kitabı okudu
Roman