Şey olsun, bir salı... O salıda sen olsun, ayrılmasız. istanbul olsun, karagümrük olsun, avustralya, paris, kısacık saçların, madagaskar, lizbon, yan yanalığımızda gözlerinin gülüşü, uludağ, asmalımescit’te bir lokanta, bir kızımız, bir oğlumuz olsun.
Düş insanı mıyım? Yoo. Yatağıma pire tozu ekerim, ıhlamur kaynatırım cezvede, ispirtoyla boynumu kulağımı silerim, demli ekmek, ısıtmalı üzüm; kırmızı balıkçıyım; çocuklar ardımdan öyle sesleniyor; üsküdarlıyım, babam boyabatlı, seni seviyorum, iddiasına var mısın?