Savunulacak bir şeyim yok. Yaşayışımla övünecek halde değilim, param da yok. Özgürüm. O da beni boğuyor. İşte yıllar var ki, bir hiç uğruna özgürüm.
Hiçbir şey olmasa bile, okumak için şüphesiz ki; yaşamaya değer.
Mükemmellik kişisel değildir. İçimizdeki kişi, bizdeki hata ve günah payıdır. Mistiklerin tüm çabası daima, ruhta artık "ben" diyecek hiçbir parçanın kalmamasını hedefler.
Sayfa 25 - Vakıfbank Kültür Yayınları·Kitabı okudu