mustafa

mustafa
@mustafa_0
İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımda küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum.
Edebiyat
Reklam
Sorularımızın değerini cevaplarımızla düşürüyoruz
Edebiyat
'Büyükbabam, herkes öldüğü zaman geride bir şey bırakmalı, derdi. Bir çocuk, bir kitap, bir resim, yapmış olduğu bir duvar ya da bir çift ayakkabı. Ellerinin bir şekilde dokunduğu ve ruhunun öldüğü zaman gidebileceği bir şey. Öyle ki insanlar ona baktığında seni görebilsinler. Ne yaptığın önemli değil derdi. Yeter ki sen ellerini onun üstünden çektiğin zaman ona dokunduğun zamanki halini değiştiren bir şey yapmış ol.'
Felsefe
“Bütün insanlar, sonu belirsiz bir infaza mahkûmdur.”
Sayfa 14·Kitabı okudu
1000Kitap
Senelerden beri hiç kimseye tek kelime söylemedim. Halbuki konuşmaya ne kadar muhtacım...