Sedat Yenibağcı

Sedat Yenibağcı
@mydonozuseverim
be positive (kan grubum)
Kadınlar yirmili yaşlarına gelmeden önce bin kez ölmüşlerdir. Şu ya da bu yöne gitmişler ve engellenmişlerdir. Engellenmiş umutları ve düşleri de vardır. Aksini söyleyen biri, hâlâ uykudadır.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimde söylemek istediğim çok şey var sanki. Çok büyük şeyler. Bunları ifade etmenin yolunu bulamıyorum. Bazen öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. Hissediyorum… Ama anlatamıyorum...
Neden onu tanımakta böyle geç kalmıştım!
Şimdi okunmuş kitapları yeniden okuyorum. Şimdi bildik müzikleri yeniden dinliyorum. Yenmiş yemekleri yeniden yiyorum. Sevip yitirdiklerimi yeniden seviyorum. Şimdi uykusuzluğumu yeniden uyuyorum. Şimdi açlığımda yeniden acıkıyorum. Şimdi gittiğim kentlere yeniden gidiyorum. Şimdi havada uçuyor, raylarda, su yüzeylerinde, yaşama ve ölüme karşı duyduğum aynı umursamazlıkla dolaşıyorum. Tartışmaları biliyorum. Duyguları. Korkuları. Sözcükleri. Her dili anlıyorum. Anlıyorum ama kavrayamıyorum.
Kargaşanın çok ötesindeki sakinliği seviyorum. Herkesin bildiği ve gittiği yerleri değil, kimsenin uğramadığı o tenhalığı seviyorum. Yalnız başıma kaldığım saatleri, insan sesinden uzak mekânları ve ayak izi olmayan kumsalları seviyorum. Vıcık vıcık ilişkileri değil; herkesin sınırını ve haddini bildiği, henüz anlamını yitirmemiş, koparılması mümkün olmayan, yormayan dostlukları seviyorum. Mavi ile yeşilin ortasında uzayıp giden yolları, eski şarkıların sıralandığı ve sonunda küçük bir sahil kasabasına ulaşılan yolculukları seviyorum. Ben baharın, papatyaların insanıyım. Yaz sıcaklarını ve kan donduran soğukları değil, tenime çarpan ılık rüzgârları seviyorum. Akşamın serinliğini, sabahın dinginliğini ve gecenin sakinliğini seviyorum. Bayram sabahlarını, günlerden pazarı ve aylardan ise eylülü seviyorum. Doğanın tüm renklerini, sokağımdaki tüm kedileri ve insanların da çok azını seviyorum. Ben sakinliğin insanıyım, sakinliği seviyorum.