Buraya bir ayna koydum arada önüne geç bak; sen şahane bir okursun. Mesai saatlerinde çaktırmadan şiir okursun. N'olcak ki, bırak patronlar seni kovsun!
Sahte gülümsemesi fazlasıyla gerçekçiydi. Bu bana, onun gerçekten güldüğünü sandığımız zamanlarda gülüşünün kaç kez bir yalandan ibaret olduğunu düşündürttü.
İçimden ağlamak geliyor. Dünyada hep üzücü şeyler var. Halbuki mutlu şeyler hakkında düşünmek beni mutlu ediyor. Oğlan kızla evlenseydi n'olurdu sanki...