Ne düşündüğünü bilmeyince, dalgaların serpintisi, köpüklü sığ sular, kumlar aklına kimseyi getirmeyince mutlu oluyor. Montauk
Edebiyat
"Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor." Osamu Dazai
Hayata Dair
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat İlerlemeye Değer!!
30 yaşıma çok az bir zaman kaldı. O zor günlerin nasıl geçtiğini düşündükçe hâlâ şaşkınlık içindeyim. Bir zamanlar hiç bitmeyecek sandığım yolların sonuna gelmişim. Bugün sohbet hocasıyım. İki yıllık ilahiyat eğitimimi dört yıla tamamladım ve bugün diploma işlemlerimi hallettim. Hâlâ hayretler içerisindeyim; "Bitmez." dediğim şey gerçekten bitti. Şimdi Kur'an öğreticisiyim. Minik minik öğrencilerim var. Üstelik bir butik işletmesinde ticaret danışmanı olarak da çalışıyorum. Geçmişteki ben, günün birinde bu iki meslekten rızık kazanacağını asla tahmin edemezdi. Demek ki insan, yürüdüğü yolun sonunu her zaman göremiyor. Bazen sadece adım atması gerekiyor. Bir kitapta şöyle diyordu: "Hayat ileriye doğru yaşanır, geriye doğru anlaşılır." Bugün geriye baktığımda birçok şeyin neden yaşandığını daha iyi anlıyorum. Rızık konusunda büyüklerimizin söylediği söz ne kadar doğruymuş: "Rızık Allah'tandır." İnsan bazen kapandığını sandığı kapıların, aslında kendisi için daha güzel kapıların habercisi olduğunu yıllar sonra anlıyor. Hayatıma giren, beni hiç yalnız bırakmayan, kolum kanadım olan, canım, cananım, güzel yüzlü eşime de hamdolsun. Onu yetiştiren ailesine de binlerce kez teşekkür ediyorum. Bugün eşimle birlikte planladığımız tatile gidiyoruz ve ben şu an kahvemi balkonumda içiyorum. Huzur… İşte tam olarak huzur. Bir zamanlar mutlu olmayı, sevilmeyi ve sevgi dolu bir yuva kurmayı ne kadar çok beklemişim. Şimdi dönüp bakıyorum da, bazı duaların kabul olması için insanın biraz büyümesi, biraz olgunlaşması ve biraz da sabretmesi gerekiyormuş. Eşim, omuzlarımdaki yükü çoğu zaman sessizce hafifletiyor. Birlikte hayatı paylaşmanın ne demek olduğunu bana yeniden öğretti. Geçmişteki hâlime bakıyorum ve bazen kendime üzülüyorum. Ne öfkemi gösterebilmişim insanlara ne de
Ne mutlu ki her türlü zorluğa yalnızlığa rağmen kalbine göre yaşamaktan vazgeçmeyen insanlara
Ne zaman mutlu olmaya kalksam , otur diyor yalnızlığım,otur! Küçük İskender
Mum ışığında hayal kurardık, yıldızları bölüştürüp sayardık ama sen en büyüklerini kendine ayırırdın. Söğüt dalında salıncak kurup hayalden mutlu olurduk. Geldi zaman gitti vakit, terk ettim devriminde düşlerimi; bırakıp gittim öylece. Ne zaman boynuma geçirildi ipten ince ömrüm, hatırladım seni. Ölmek mesele değil de hayallerimiz öyle yarım kaldı. Bizimki bir cinayet saatinin uyuşmazlığıydı. Neek
1000Kitap