Neşe Bilgen

Neşe Bilgen
@neseblgnn
ben öyle bilirim ki yaşamak berrak bir gökte çocuklar aşkına savaşmaktır...
Sınıf Öğretmeni
Marmara Üniversitesi
İstanbul
8 Aralık
466 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@neseblgnn·
·
sabitlendi
Davamız hayata uymak değil, hayatımızı Hakk'a uydurmaktır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Neşe Bilgen

, bir kitabı okumaya başladı
Seneca
8.4/10 · 1.094 okunma

Neşe Bilgen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·168 syf.·
12 günde okudu
·
Okunma: 18 Aralık 2025 00:27
·
2025 1. kitabı
Şermin Yaşar
8.3/10 · 7,9bin okunma
Her şey, Yaratıcı'nın elinden çıktığında iyidir; insanoğlunun elinde bozulur. İnsanoğlu bir toprağı başka bir toprağın ürünlerini beslemeye, bir ağacı başka bir ağacın meyvelerini taşımaya zorlar; iklimleri, elementleri, mevsimleri birbirine karıştırır, karmakarışık yapar; köpeğini, atını, tutsağını sakatlar; her şeyi altüst eder, her şeyin biçimini değiştirir, biçimsizliği, aykırı yaratıkları sever; hiçbir şeyi, hatta insanı bile, doğanın yaptığı şekliyle istemez.
Çocuğun içinde hep yetişkini arıyorlar; onun yetişkin olmadan önce ne olduğunu akıllarına bile getirmiyorlar.