Karanlığın sesi

Karanlığın sesi
@nighttmare
İçimden geçenler...
"İnsan insana nasıl hükmeder, Winston?" Winston biraz düşünüp: "Acı çektirerek." dedi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hiç geçmeyen hiç unutulmayan şeyler var. Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler var..."
"Çünkü onu ne çok sevdiğimi bilmiyordum."
"Her şey yok olup yalnız o kalsa, benim varlığm yine devam ederdi. Fakat her şey yerinde kalıp da o ortadan kaybolsa, dünya bana büsbütün yabancı olurdu."
paylaşır mısnız??
Kendine yalan söyleyebildiği için, Kendine katlanabiliyordu insan..