İçtiğin şarap, öptüğün dudaklar
Her şey onlarla başlar
O zaman düşün neydin dün, nesin bugün
O vakit anlarsın yarın da olacaksın anca bu kadar
..." Hepimiz geleceği çok fazla düşünüyoruz. Bu sebeple de bugünümüzü heba ediyoruz."
"Özgürlük mü dedin? Burada özgür degilmiyiz ki ?"
".....Sana şu kadarını söyleyeyim ; çölde açlıktan ölmekte olan bir çakal kafesteki karnı tıka basa tok aslandan daha mutludur."