Eğer öfke varsa öfkeyi ifade etmeyi bilmek yararlıdır. Tatminsizlik açığa çıkarılmalıdır, yoksa kırgınlık ve yanlış anlamalar katman katman yığılır ve ilişkinin bütün olumlu yanlarının üzerini örter; ilişki artık "boğulur." Ötekini anlamak, ona kendini anlatmak; bütün bunlar diyalogdan geçer.
...hakikatinde sevgi bulunan temiz kalbinin gitgide daha vesveseli, şüpheci ve öfke ile dolu bir kas yığınına dönüşmesinin çıldırtıcı yükünü taşımak ağırdan da ağır geliyordu artık.
Barların loş ışıkları arasında, gecenin ilerleyen saatleri alkol ve parfüm kokusunun baş döndürücülüğü eşliğinde fısıldanan sevgi sözcükleri, sadece cinselliği kışkırtıyor. Sonra sevgisiz, dağınık, terli yataklardan geriye tanımsız bir öfke ve bir yalnızlık duygusu kalıyor...