İyi ya da kötü diye bir şey yok. Sana göre kötü olan, hangi tarafta olduğuna göre değişir. Sana göre iyi olan, fare yaratıklar için kötüdür ve tersi de doğrudur.
Fakat insan daha satrancı bir oyun diye adlandırmakla, kendini hakaret etmek anlamını taşıyan bir küçümsemenin vebali altına sokmuş olmuyor muydu? Aslında satranç da bir bilimdi, bir sanattı.