Ben gerçek bir katilim. Ama bir yandan da gerçek olamayacak kadar özgür bir katilim.
Ben insancıkları öldürürüm.
Onlar tam olarak insan değiller.
İnsanın daha küçüğü gibiler.
Olmamış ,tamamlanamamış,eksik . O insancıkları öldürürüm ben.
Çoğunlukla kafamda yarattıgım katiller, aç gözlüler, yalancılar hırsızlar, tecavüzcüler yaşamayı beceremeyenler yaşamayı beceremediği için yaşatamayanlar, kıskançlar,insancıklar işte, benim kafamda yarattıgım insancıkları öldürürüm.
Cesedin ölümü