Bu gün şanssızlık seninleydi( şansın olsaydı çarpardı)trafik kazasından kurtuldun yine . Bu kadar soğukkanlı ve hiçbir şey olmamış gibi davranman artık hayata karşı hiçbir heyecanının kalmadığını gösteriyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni bir hayat istiyorum
Sıfır, hiç kullanılmamış.
Çileden çıkarılmamış,
Ümitleri elinden alınıp
Gençliği çalınmamış.
Yeni bir kalp istiyorum
Yerden yere vurulmamış,
Dağılmamış, kırılmamış.
Yeni bir göz istiyorum
Geceleri ağlayıp
Kan çanağı olmamış,
Işıltısı kaybolmamış.
Yeni bir hayat istiyorum
Biliyorum imkansız
Fakat
Ben kendimi
Yeniden yaşamak istiyorum...
Can Yücel
Hazlarının peşinde koşup duran küçük kalpler
Bedenen aşık ruhen boşluk içindeler
Yaratılış gayesine ön söz yazılmamış
İçindekiler zannımca es geçilmiş
Yeryüzü bugün anlamsız değil
Anlamsızlığın içinde dönüp dolaşan insanlar
Zihnimin içinde anlamsız fikirler oluşturuyor
Mezar taşlarında pişmanlıkları görüyorum
Bana bir göz verilmiş başımın en büyük belası
Bana bir kulak verilmiş seslerin içinde anlamsız feryadı duyuyorum
Bana bir ağız verilmiş öyle böyle bir ağız değil
Önüme gelene olmamış, az tadımlık laflar ediyorum
Ey yüce insanoğlu şimdi sen koş
Hazlarının, hayatın, yaşamın kıyısında güneşlen
Ey yüce insanoğlu şimdi sen konuş
Hakikat nedir hakkaten?
Fuat Adıgüzel
Dünyayı kurtaracak büyük cümlelerim yok belki, ama bir papatyanın rüzgârla usulca eğilişine, bir kedinin güneşin altında hiçbir şey olmamış gibi uyuyuşuna inanıyorum.
Belki de hayat, tam olarak böyle küçük güzelliklerin omuzlarında ayakta duruyordur.
Çünkü insan bazen bir çiçeğe bakarak iyileşir, bazen de sokakta karşılaştığı bir kedinin gözlerinde unuttuğu merhameti yeniden bulur.
Ve ben, bütün telaşların arasında, bir papatyanın sadeliğini, bir kedinin özgürlüğünü kaybetmemeye çalışıyorum.
Belki mutluluk da budur.
Dünyayı değiştirememek ama yine de çiçekleri sevmekten, kedileri okşamaktan ve kalbini sertleştirmemekten vazgeçmemek.
Papatyalar ve kediler aşkına... İçimizdeki o iyi insanı koruyalım..
Çünkü dünya bazen bir papatyanın sabrıyla, bazen de bir kedinin sessizliğiyle güzelleşir..
Sueda