bitti başlamadan bitti hiç olmamış gibi
Bu gün şanssızlık seninleydi( şansın olsaydı çarpardı)trafik kazasından kurtuldun yine . Bu kadar soğukkanlı ve hiçbir şey olmamış gibi davranman artık hayata karşı hiçbir heyecanının kalmadığını gösteriyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yeni bir hayat istiyorum Sıfır, hiç kullanılmamış. Çileden çıkarılmamış, Ümitleri elinden alınıp Gençliği çalınmamış. Yeni bir kalp istiyorum Yerden yere vurulmamış, Dağılmamış, kırılmamış. Yeni bir göz istiyorum Geceleri ağlayıp Kan çanağı olmamış, Işıltısı kaybolmamış. Yeni bir hayat istiyorum Biliyorum imkansız Fakat Ben kendimi Yeniden yaşamak istiyorum... Can Yücel
Bergman resitali
Hazlarının peşinde koşup duran küçük kalpler Bedenen aşık ruhen boşluk içindeler Yaratılış gayesine ön söz yazılmamış İçindekiler zannımca es geçilmiş Yeryüzü bugün anlamsız değil Anlamsızlığın içinde dönüp dolaşan insanlar Zihnimin içinde anlamsız fikirler oluşturuyor Mezar taşlarında pişmanlıkları görüyorum Bana bir göz verilmiş başımın en büyük belası Bana bir kulak verilmiş seslerin içinde anlamsız feryadı duyuyorum Bana bir ağız verilmiş öyle böyle bir ağız değil Önüme gelene olmamış, az tadımlık laflar ediyorum Ey yüce insanoğlu şimdi sen koş Hazlarının, hayatın, yaşamın kıyısında güneşlen Ey yüce insanoğlu şimdi sen konuş Hakikat nedir hakkaten? Fuat Adıgüzel
Alıntı
Acılarından haberi yokmuş gibi davranıyorlar... bir şey olmamış gibi ...
Papatyalar ve kediler aşkına.
Dünyayı kurtaracak büyük cümlelerim yok belki, ama bir papatyanın rüzgârla usulca eğilişine, bir kedinin güneşin altında hiçbir şey olmamış gibi uyuyuşuna inanıyorum. Belki de hayat, tam olarak böyle küçük güzelliklerin omuzlarında ayakta duruyordur. Çünkü insan bazen bir çiçeğe bakarak iyileşir, bazen de sokakta karşılaştığı bir kedinin gözlerinde unuttuğu merhameti yeniden bulur. Ve ben, bütün telaşların arasında, bir papatyanın sadeliğini, bir kedinin özgürlüğünü kaybetmemeye çalışıyorum. Belki mutluluk da budur. Dünyayı değiştirememek ama yine de çiçekleri sevmekten, kedileri okşamaktan ve kalbini sertleştirmemekten vazgeçmemek. Papatyalar ve kediler aşkına... İçimizdeki o iyi insanı koruyalım.. Çünkü dünya bazen bir papatyanın sabrıyla, bazen de bir kedinin sessizliğiyle güzelleşir.. Sueda
Edebiyat