"Eğer bebek , insan olmanın eksik biçimiyse ,kız bebek de bebeğin eksik olan biçimidir; haftanın altı günü kadar sıradan ve değersiz bir şey . Bir erkek çocuk doğduğunda sanki pazar günü gelmiştir . Erkek kardeşi doğan küçük kız çocukları ,kendilerinin sadece bir önsöz ,daha önemli bir varoluşun uvertürü oldukları düşüncesiyle büyürler .Çünkü erkek kardeşin gelişi onları hemen gölgede bırakır . Gurur duyulan odur .."
Tatsız bir çağdayız; bir yerde eski uygarlık çözülüyor, gevşiyor, çürüyor. Üstelik geleceğin de onun yerini dolduracağını söylemek zor…
Yüzünüz her zaman yaşadıklarınızın aynasıdır. Olgun ve bilge bir çehre edinmeniz dileğiyle…