İnsan için gerçek anlamdaki geleceği ölümden sonra başlamaktadır. Dünyada ne kadar mal biriktirse, bir gün onları terk edecektir. Dünyada neyi sevecek olursa olsun, bir gün ayrılacaktır. Geriye baki kalacak olan ise sadece kulluktur.
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey var: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...