Ozan Güven

Ozan Güven
@ozan50
Tıbbi Sekreter
Yüksek Lisans
3 okur puanı
Temmuz 2022 tarihinde katıldı
Yolun yarısı geride kaldı. Bazen zor geliyor buna alışmak Yoldaki çatallar aklımı aldı En iyisi bi büyüğe danışmak.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hani bazen gitmek zorunda kalırsınız ya işler sizi oraya getirmiştir. Arkanıza baksanız da bakmasanız da gidersiniz işte. Ve arkanızda bir harabe kalır. Yıkık dökük pencerelerin arkasından yıkık dökük bakışlar kalır. Ama işte gittiğiniz yerde nelerin yeşereceğini bilemezsiniz. Nelerin büyüyüp boy salacağını o yüzden her gidiş her veda bir tarafından baktı mı o kadar kötü değildir yani.  Yani ne bileyim yeni bir başlangıç değil midir? Bazen de gitmek için can atarsınız. Koşa koşa gidersiniz gitmeniz gereken yerden kaçar gibi gidersiniz ama varmanız gereken yere bir türlü varamazsınız. Geride hep bir şeyler bırakırsınız içinizi burkacak. Aslında oradan tam olarak gidemezsiniz bir tarafınız hep orada kalır.. Çocukluğunuz kalır anılarınız kalır yaşanmışlıklarınız kalır. Boğazınızda kocaman bir yumruyla veda edersiniz her şeye. Ama işte bir de geride kalan olmak var bırakılıp gidilen olmak var. Veda edilen olmak var. İşte en kötüsü de bu değil mi. Giden bir şekilde unutur da peki ya kalan? Kalan nasıl unutsun gitme dersiniz.. Gitme. Aklım sende kalır. Uyuyamam geceleri değil bir sene bir gün bile gitme..
Roman
Yaramın nerede olduğunu bilmiyorum. Yalnız bir yerlerim acıyor. Çok acıyor...
Edebiyat
Puan vermedi
Benim onu sevmemin nasıl bir mucize olduğunu bilmiyor.. Belki de sıradan ve vasıfsız bir şey gibi görüyor bunu. O da haklı. Neredeyse tanıyan herkes sevmiş onu. Farklı boyutlarda elbet. Ama bir şekilde sevmiş. Zaten onu birazcık tanıyan birinin kayıtsız kalması, sıradan biri gibi davranması mümkün değil. Fakat ben ne yapabilirim? Anlatamıyorum. Anlatamamamın sıkıntısı içimdeki telaşı kat be kat artırıyor... Seni en çok ben seviyorum desem, en başka ben seviyorum ve en başta, herkesten çok, en çok, en... Ne en? İçimden geçenleri bilse koşup boynuma sarılır. Oysa sadece anlatabildiğim kadarını biliyor. Anlatabildiğim kadarını.. Anlatabildiğim kadarıyla ne yapılabilir? Birer çay içilebilir belki..
Edebiyat
Tesirsiz ParçalarAli Lidar · Müptela Yayınevi · 20145,6bin okunma