Bazı insanların işleri (yani genel olarak)
O kadar yolundaki,hemen ve güzel bir şekilde hallediyorlar.Ben de ise bir sorunu çözeyim derken arkadan on sorun çıkıyor.Ben mi çok kafaya takıyorum, onlar mı çok umursamıyor?Anlamıyorum.🙄🙄🧐
Canım sıkıldığı ıcın yapcanmm başlayallııımmm
Beyaz Lekeöp= kesinlikle GPÇ der susarımm
öldür= ufuk derim bu mal eftalimi öldürdüü
evlen=Marco'm>>>
Yaralasar - 1öp=kuzeyyyyy diyelim hadiii
öldür=Arda sedefin diliyle ahmett çok cani bi adam bi insan neden yarasayla insanı bir tutar aq
evlen=ishâk der susarım ve bence alazdan daha çekici ve hoş
Sarkaç 1 (fav kitabıımmm)
öp=Kılıç aslan adamın bi karizması var tamammı ölünürrr ulann
öldür= Leyla mahlaz bi gebermedi gitti öl artık kadın öllll
evlen= GURUR KALENDER şimdi diyeceksiniz neden öpmedin evlenirsem ( öpmek bedava buna beyin derler jssjjs)
Gökçenöp=Timur töngee jsjsjs
öldür=kitapta geçen tüm teröristler
evlen=Murathan Karakurt♡
Eğer Peşinden Gelirsem 1öp= Egemen olurr abi adam çok iyiiii
öldür=Sultan olur bi ölmedi gitti aq
evlen=Saruhan kalaycı...
Geriye Sadece Karanlık Kaldıöp=Arden deniz olurr gibiii
öldür=Mert hersey sey yüzünden satenn
evlen=yaa ne bileyim sanırım kimsee yokkkğ
bu kadardıı aklıma geldikçe yaparım artıkkk ee siz kimı öp öldür evlen yapardınızzzz