Part1
En çok kullandığım kelimeler: selam aleyküm, eyvallah, reis, tmm, dedim ya, hmm, açım, ulan, estağfurullah...
1000Kitap
Özlü(özsüz)sözler part1
Adamlığı bizden öğrenecek değilsiniz ha kardeş🕊🕊✌
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dm den raskele takipçilerime şarkı söylüyorum part1 😁😁 Saol yavrum fjdjjdjd Ecrin
Çözemediğim şeyler part1
Bazı insanların işleri (yani genel olarak) O kadar yolundaki,hemen ve güzel bir şekilde hallediyorlar.Ben de ise bir sorunu çözeyim derken arkadan on sorun çıkıyor.Ben mi çok kafaya takıyorum, onlar mı çok umursamıyor?Anlamıyorum.🙄🙄🧐
Nöbetçi günlükleri part1 jdjsjdj
Öp öldür evlleeennn part1
Canım sıkıldığı ıcın yapcanmm başlayallııımmm Beyaz Leke öp= kesinlikle GPÇ der susarımm öldür= ufuk derim bu mal eftalimi öldürdüü evlen=Marco'm>>> Yaralasar - 1 öp=kuzeyyyyy diyelim hadiii öldür=Arda sedefin diliyle ahmett çok cani bi adam bi insan neden yarasayla insanı bir tutar aq evlen=ishâk der susarım ve bence alazdan daha çekici ve hoş Sarkaç 1 (fav kitabıımmm) öp=Kılıç aslan adamın bi karizması var tamammı ölünürrr ulann öldür= Leyla mahlaz bi gebermedi gitti öl artık kadın öllll evlen= GURUR KALENDER şimdi diyeceksiniz neden öpmedin evlenirsem ( öpmek bedava buna beyin derler jssjjs) Gökçen öp=Timur töngee jsjsjs öldür=kitapta geçen tüm teröristler evlen=Murathan Karakurt♡ Eğer Peşinden Gelirsem 1 öp= Egemen olurr abi adam çok iyiiii öldür=Sultan olur bi ölmedi gitti aq evlen=Saruhan kalaycı... Geriye Sadece Karanlık Kaldı öp=Arden deniz olurr gibiii öldür=Mert hersey sey yüzünden satenn evlen=yaa ne bileyim sanırım kimsee yokkkğ bu kadardıı aklıma geldikçe yaparım artıkkk ee siz kimı öp öldür evlen yapardınızzzz