İlk kez seçimlere katılacak olmanın heyecanı içindeydik Gençtik, kadındık ve en önemlisi yurttaştık. Ülkemizin bizi insan yerine koymasından, birinci sınıf vatandaş kabul etmesinden alabildiğine mutluyduk. İngiltere, Fransa gibi ülkelerde bile kadınlara oy kullandırılmadığını biliyorduk. Öteki ülkelerdeki kadınların da bizim gibi seçme ve seçilme hakkını en kısa zamanda kazanacaklarını umut ediyorduk.