"Nen var Zeze?"
"Hiç. Şarkı söylüyordum." "Şarkı mı söylüyordun?"
"Evet."
"Öyleyse ben sağır olmalıyım."
İnsanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor muydu yoksa? Bir şey demedim. Bilmiyorsa bunu ona öğretmeyecektim.
-işte çocukça saflığı çok güzel anlatan bir diyolog.Kitapta en sevdiğim alıntı budur ❣
Kitap okumaya başlayanlar veya başlamaya çalışanlar için tavsiye ettiğim kitaplar arasında.
Bazen Zeze nin hareketlerine şaşırıp bazen de tebessüm ettiğim bir kitap.Pek çok okuyucuya nazaran bu kitapta ben ağlamadım-halbuki pek çok kitapta ağlarım :D -
Zezenin çocuk saflığını çok güzel işlemiş ♡