Hayır, beni tanımamıştın, o zaman tanımadın, asla, asla beni tanımadın. Sana o anın hayal kırıklığını nasıl anlatabilirim, bilmiyorum sevgilim –çünkü o zaman böyle bir kaderi, senin tarafından tanınmamak gibi ömrüm boyunca mahkûm olacağım bir kaderin acısını ilk defa yaşıyordum ve şimdi de o kaderle ölüyorum: senin tarafından hiçbir zaman tanınmamış olarak. Sana nasıl tasvir edebilirim ki bu hayal kırıklığını?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben- Dostlarına yardım etmek de mi?
O- Laf! İnsanın dostu olur mu ki? Eğer böyle kimseler varsa, onları zorla nankör etmek neye yarar? Çünkü şöyle bir çevrenize bakarsanız her yardımın her zaman bir nankörlükle karşılandığını görürsünüz. """Minnet ağır bir yüktür ve kimse bu yükü taşımak istemez."""