-Gözden, ırak olan gönülden de ırak olur mu efendimiz?
-Hayır Olric. Yüreğinde bir yer açıp oraya oturttuğun her kimse, seninle birlikte gider her yere.. Oğuz AtayTutunamayanlar
Ölüm, yaşamın er ya da geç yüzleşeceğimiz doğal bir par-çasıdır. Bana göre yaşarken bununla başa çıkmanın iki yolu var: ya onu yok saymayı, görmezden gelmeyi seçmek ya da kendi ölüm olasılığımızla açık açık yüzleşerek, getirebileceği acıyı en aza indirmek. Ama yine de her iki şekilde de tam anlamıyla üstesinden gelemeyiz
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Maraqlı və duyğusal kitab idi. Bəzi gec qalmışlıqların heç nəyə faydası olmadığınıda göstərirdi. Çərpələng uçurandan daha maraqlı gəldi mənə.
Min Möhtəşəm Günəş