Demek istediğim, biz günahkarların günaha şu ya da bu mazeret bulmasına gerek yoktur, yapılacak tek şey sadece o günahtan nefretle korkarak uzaklaşmaktır.
Bizim artık annelerimiz ve büyükannelerimiz gibi düşünmediğimiz içlerinden birinin bile aklına geliyor mu sanıyorsun? ‘Efendim aşağı, efendim yukarı’ diye etraflarında dört dönüp duran kadınlardan değil de artık kendi kendimizin efendisi olduğumuzun, kısacası eski kölece anlayışları rafa kaldırdığımızın farkındalar mı sence?