Kim sade ekmek yediği için şükreder Tanrıya yürekten? (...) İnsan, geçen her günün neye yaradığını bilemezse ne anlar yaşamaktan? Bir amaç olmalı. Amaca ulaşma derdiyle belki zamanın nasıl geçtiği anlaşılamaz. (...) Ben, zaman içinde asılı kalmanın acısı içindeyim hep.
Paris'in hakiki sokak ruhu kalabalık, evler, mağazalar, ağaçlar, otomobiller değil, fakat o sade giyinmiş, o eşsiz Paris kadınının bütün müziklerden daha güzel olan cıvıltısı ve onun etrafa sihirli bir akım gibi dağıttığı pudra ve lavanta kokularıyla dolan, o anlatılmaz, o hafif, o cana yakın, o sarhoşlarıcı tatlı havadır!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Abdullah b. Ayyaş, babasından naklediyor:
Ömer b. Abdülaziz şu şiiri okudu:
"Fâniyle sevinir, çocukça uğraşırsın,
Rüyasında zevklere dalan ergen gibi,
Gündüzün ey aldanmış, gafletle haşır neşir.
Gecen sade uyku, yatağınsa teneşir!
Tadı daim olmayan nimetlere dalarsın.
Oysa böyle dünyada ancak hayvan yetişir!".