Seha Bilge Özbek

"oturup konuşsaydık belki geçerdi her şey, başını alıp gitmek sevdaya dahil değil."
Şiir
Reklam
Ah, reis bey, sevmek, hele benim gibi sevmek berbat bir şeydir. Hayatımda yalnız o vardı. Gözümü kapadığım zaman onu, açtığım zaman onu, uyuduğum zaman onu, uyandığım zaman onu görüyordum.
Sayfa 112 - YKY·Kitabı okudu
İlişkiler
Namuslu adam kalmamış bu dünyada iki gözüm. Müslümandır, namazında, orucundadır, hakkımızı yemez diyorduk ama, biz onun hatırını saydıkça o, bizim tepemize bindi.
Karanlıktan korkuyorum patron lütfen ışığı kapatma.
Sinema