Seher Dilara Karakaş

Seher Dilara Karakaş
@sdilarak
Oğuz Atay Oysa bizim bütün güzelliğimiz, yaşadıklarımızla düşündüklerimiz arasındaki acıklı çelişkinin yansımalarından ibaretti.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanların duygularını yüzlerinden belli etmemeleri nerdeyse içgüdüsel denebilecek bir alışkanlık olmuştu.
Bu gülüşü bir daha hiç göremeyeceğimi düşünmeye bile dayanamayacağımı anlamıştım. Bu gülüş benim için çölün ortasında bir pınar gibiydi.
Ama her gün bir öncekinin aynıydı. O hâlâ yoktu. Ben de yalnızdım.
Yokluğun , cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini ...
Şiir