Aslında hiçbir şeymişiz... Ben, sen ve hepimiz... Meğer hiçbir şeymişiz... Hiç kimse başrol oyuncusu değildi. Ben de sadece yoldan geçip giden, sıradan bir figürandım.
Bazen düşünüyorum da hayatım boyunca söylemeyip de vazgeçtiğim şeyleri söyleseydim ne değişirdi acaba? Hayatın akışında ne kadar farklılıklarla karşılaşırdım? Yoksa kader değimiz şey o anda yaptığımız anlık, küçük tercih midir?
'' Ben o kadar emin değildim ama Jem benim tam bir kız gibi konuştuğumu söyledi, kızlar her zaman kafalarından uydururmuş, işte o yüzden başka insanlar kızlardan nefret edermiş, kız gibi davranacaksam gidip kendim gibi kızlarla oynamalıymışım. ''
'yün ile ateş yan yana durur mu?
dünyada ve iki dünyada olan her şey
bir akistir; sen bu aksi görürsün
akisten başka bir şey ilişirse gözüne,
Hallâc-ı Mansûr gibi ateş düşer içine.'