Seval Atik

Seval Atik
@sevalatik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nasıl bu duruma geldik...? Bir arada olmanın kaçınılmazlığından başka bir neden yok muydu bizi yakınlaştıran? Aramızdaki boşluğu nasıl doldurmalıyım? Sen olmadan seni nasıl öğrenmeliyim?..."
Sayfa 89 - İletişim
|hiç
bir eylül akşamı kapını çalacak: Yalnız karanlığı göreceksin uzanıp da anlamadan, kapıyı açtığın zaman.
Sayfa 37
Derdi, yalnızlık değildi. Öbür martıların, önlerindeki uçuş erincine inanmayı reddetmiş olmalarıydı. Onlar, gözlerini açıp bakmaktan kaçınmışlardı.
Sanki alnımızı koyacağımız temiz bir yeryüzü kalmamış.
Edebiyat