Bir şey var aramızda
Senin bakışlarından belli
Benim yanan yüzümden.
Dalıveriyoruz arada bir
İkimiz de aynı şeyi düşünüyoruz belki,
Gülüşerek başlıyoruz söze.
Bir şey var aramızda.
Onu buldukça kaybediyoruz isteyerek.
Fakat ne kadar saklasak nafile.
Bir şey var aramızda,
Senin gözlerinde ışıldıyor.
Benim dilimin ucunda...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya da iki tip insan vardır.
Yaşayanlar ve yaşayanları seyredip eleştirenler. Seyretmek ölümü,katılmak ise yaşamı simgeler..
Yaşamak,kendisi olabilmeyi ve yaşama etkin bir şekilde katılabilmeyi tanımlar.
Bu insanın kendi sorumluluğunu bir başka deyişle hayatına anlam katma sorumluluğunu içerir.
Sorumluluğunu üstlenen kişi özgürdür.
Ve özgür insan daha az korkar. Onun için sevebilir.!
''Romalılar’dan daha önce, belki yamyamlık çağında da hukuk vardı ve şüphesiz o hukuk, kendi çapında ve çerçevesinde şimdikinden daha faydalı ve adil bir müessese idi. Çünkü vicdana ve adalete değil, sihirli ve semavi kuvvetlere dayanıyordu. Fakat o zamandan bugüne kadar geçen tekamül devresinde hukuk yine bir sihir işi,hatta sihirbazlık işi olarak kalmıştır.Hukuk ve ilim…Gülünç yakıştırma… İttifakla idam kararı… Yargıtay bozdu… Bu sefer ittifakla beraat… Aynı suç, aynı sanık, aynı yargıçlar, aynı kanun kitabı ve önce idam sonra beraat… Bu ne güzel ilim böyle? Sen herhangi bir yılın herhangi bir ayında, yüz derecelik ısıda kaynayan bir suyun, birkaç ay sonra aynı hararette donduğunu işittin mi?''