Sevim Azizoğlu

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana.

Sevim Azizoğlu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
5 saatte okudu
·
2023 54. kitabı
Peyami Safa
7.6/10 · 57,3bin okunma
İnsan umudunu yitirince yaşama zevki de gidiyor.

Sevim Azizoğlu

, bir kitap okudu
10/10
·630 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 09 Haziran 2023 12:22
·
2023 53. kitabı
Emile Zola
8.8/10 · 14,4bin okunma