Yanlış zamanda karşılaşılmış, ziyan edilmiş doğru insandın sen. Seni tanıdığıma pişman değilim, neyi sevip neyi sevmediğimi öğrettin bana. Neyi isteyip neyi istemediğimi, neyden kaçmam gerektiğini öğrettin. Her şeye rağmen seni tanımak güzeldi.
Hayat seni incitmesin.
Teşekkürler.
Bana göre bir insan hayatını dolu dolu, sonuna kadar yaşayacaksa her duyguya biçimlenme şansı, her düşünceye ifade şansı, her düşe gerçek olma şansı vermeli.