sude

sude
@sincerelysude
Gülleri sarı severim; toprağı ıslak, Türküleri yanık, şiirleri hoyrat, Havayı nemsiz, çayı demsiz. Bir seni olduğun gibi, Bir seni her şeye rağmen, Bir seni, hâlâ…
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onların güçlerinin korkunçluğu da bu değil mi zaten; insanın kendi iradesine ,kendi inancına rağmen onlara hizmet etmesi değil mi,korkunç olan?
Her şey olması gerektiği gibi olmuştu; çünkü bazı insanlar dünyaya aşk için gelmezler, kavuşmanın acı verici mutluluklarını taşıyamayacak kadar zayıf oldukları için onlarda sadece beklentinin kutsal ürpertisi vardır.
Hayatın vermediklerinin hesabını insanlardan soramayız..